Процес організації учнівського самоврядування буде ефективним за умови врахування взаємозумовленості та взаємозв’язку трьох етапів його розвитку.
СтатутРозділ 1. Загальні засади 1. Найвищим органом влади учнівського самоврядування є загальні гімназійні збори. 2. Вони проводяться не рідше одного разу протягом навчального року. Розділ 1.1. Повноваження загальних зборів 3. Затверджує кількісний і персональний склад гімназійного парламенту. 4. Можуть приймати рішення, які стосуються діяльності гімназійного парламенту. Вони є обов’язковим для виконання. 5. Приймають рішення, які спрямовані на покращеня навчально – виховного процесу в навчальному закладі і носять рекомендаційний характер. 6. На період між загальногімназійними зборами керівництво гімназією здійснюється гімназійним парламентом. Розділ 2. Гімназійний парламент (ГП) 7. Гімназійний парламент – найвищий виконавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідальності до задоволення своїх потреб та інтересів. 8. Гімназійний парламент обирається на загальних зборах і підзвітний їм на один навчальний рік. Розділ 2.1. Структура парламенту 9. Гімназійний парламент складається з членів з найактивніших класів. 10. З членів обирається міністри на організаційному засіданні прямим відкритим голосуванням. Кандидат вважається обраний на посаду, якщо за нього проголосувало простою більшістю голосів. 11. Парламент (згідно з типовим положенням про орган учнівського самоврядування) включає в себе такі міністерства: · Міністерство внутрішніх справ контролює порядок, дисципліну, працю. · Міністерство освіти слідкує за навчанням ліцеїстів; · Міністерство культури організовує культмасові заходи, відає бібліотекою; · Міністерство охорони здоров’я стежить за санітарно-гігієнічним станом; · Прес – центр; Голова і заступник ГП не є членами міністерств. Розділ 2.2 Повноваження членів 12. Голова здійснює загальний контроль дисципліною, координує роботу міністерств, проводить лінійки і засідання гімназійного парламенту. 13. Заступник голови ГП здійснює роботу по активізації діяльності міністерств, контролює виконання рішень і засідань гімназійної роботи, є керівником гімназійного агенства, планує його роботу, здійснює оформлення матеріалів. У разі відсутності голови виконує його обов’язки. 14. Міністр звітує про роботу міністерства не рідше одного разу в місяць на лінійці. Систематично проводить і подає заступникові інформацію про її виконання. Розділ 3. Форми роботи 15. Засідання ГП проводиться згідно плану один, два рази на місяць. Протоколи ведуться як підсумок місячної роботи ГП. 16. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення, гімназійний парламент (або міністерство) засідає частіше. Розділ 4. Взаємодія ГП з іншими об’єднаннями і педколективом 17. Директор гімназії призначає з числа вчителів керівника ГП і консультантів міністерств, які мають право дорадчого голосу і допомагають у вирішенні проблем, спрямовують роботу ГП. 18. Вчителі – консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийняті до уваги ГП і розглянуті на його засіданні. Але вони носять обов’язковий характер, коли рішення ГП ображають честь і гідність гімназиста. 19. Члени ГП доводять інформацію в класах. Відповідальність за рішення лягає на конкретного виконавця, контроль за старостою. Староста підзвітний ГП. 20. ГП сприяє поширенню інформації про діяльність молодіжних організацій і рухів. Тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють у гімназії. Активізують їх роботу, сприяють поширенню інформації про них. Розділ 5. Вибори 21. Члени ГП обираються на класних зборах шляхом відкритого (таємного) голосування простою більшістю голосів на альтернативній основі. 22. Президента, заступника, міністрів – на організаційному засіданні ГП простою більшістю голосів на альтернативній основі. 23. Голова має мати план діяльності у випадку його обрання. Розділ 5.1 Перевибори і позбавлення членства у ГП 24. У випадку несистематичного виконання членами ГП своїх обов’язків і нереагування на зауваження інших членів, щодо покращення своєї роботи. 25. У випадку коли член ГП порушує правила гімназистів і нереагує на зауваження.
|
Розділ 1. Загальні засади 1. Найвищим органом влади учнівського самоврядування є загальні гімназійні збори. 2. Вони проводяться не рідше одного разу протягом навчального року. Розділ 1.1. Повноваження загальних зборів 3. Затверджує кількісний і персональний склад гімназійного парламенту. 4. Можуть приймати рішення, які стосуються діяльності гімназійного парламенту. Вони є обов’язковим для виконання. 5. Приймають рішення, які спрямовані на покращеня навчально – виховного процесу в навчальному закладі і носять рекомендаційний характер. 6. На період між загальногімназійними зборами керівництво гімназією здійснюється гімназійним парламентом. Розділ 2. Гімназійний парламент (ГП) 7. Гімназійний парламент – найвищий виконавчий орган учнівського самоврядування, робота якого спрямована на розвиток учнівської ініціативи, дисципліни та особливостей у відповідальності до задоволення своїх потреб та інтересів. 8. Гімназійний парламент обирається на загальних зборах і підзвітний їм на один навчальний рік. Розділ 2.1. Структура парламенту 9. Гімназійний парламент складається з членів з найактивніших класів. 10. З членів обирається міністри на організаційному засіданні прямим відкритим голосуванням. Кандидат вважається обраний на посаду, якщо за нього проголосувало простою більшістю голосів. 11. Парламент (згідно з типовим положенням про орган учнівського самоврядування) включає в себе такі міністерства: · Міністерство внутрішніх справ контролює порядок, дисципліну, працю. · Міністерство освіти слідкує за навчанням ліцеїстів; · Міністерство культури організовує культмасові заходи, відає бібліотекою; · Міністерство охорони здоров’я стежить за санітарно-гігієнічним станом; · Прес – центр; Голова і заступник ГП не є членами міністерств. Розділ 2.2 Повноваження членів 12. Голова здійснює загальний контроль дисципліною, координує роботу міністерств, проводить лінійки і засідання гімназійного парламенту. 13. Заступник голови ГП здійснює роботу по активізації діяльності міністерств, контролює виконання рішень і засідань гімназійної роботи, є керівником гімназійного агенства, планує його роботу, здійснює оформлення матеріалів. У разі відсутності голови виконує його обов’язки. 14. Міністр звітує про роботу міністерства не рідше одного разу в місяць на лінійці. Систематично проводить і подає заступникові інформацію про її виконання. Розділ 3. Форми роботи 15. Засідання ГП проводиться згідно плану один, два рази на місяць. Протоколи ведуться як підсумок місячної роботи ГП. 16. При виникненні проблем, які потребують негайного вирішення, гімназійний парламент (або міністерство) засідає частіше. Розділ 4. Взаємодія ГП з іншими об’єднаннями і педколективом 17. Директор гімназії призначає з числа вчителів керівника ГП і консультантів міністерств, які мають право дорадчого голосу і допомагають у вирішенні проблем, спрямовують роботу ГП. 18. Вчителі – консультанти є радниками, їх побажання можуть бути прийняті до уваги ГП і розглянуті на його засіданні. Але вони носять обов’язковий характер, коли рішення ГП ображають честь і гідність гімназиста. 19. Члени ГП доводять інформацію в класах. Відповідальність за рішення лягає на конкретного виконавця, контроль за старостою. Староста підзвітний ГП. 20. ГП сприяє поширенню інформації про діяльність молодіжних організацій і рухів. Тісно співпрацює з товариствами і клубами за інтересами, що діють у гімназії. Активізують їх роботу, сприяють поширенню інформації про них. Розділ 5. Вибори 21. Члени ГП обираються на класних зборах шляхом відкритого (таємного) голосування простою більшістю голосів на альтернативній основі. 22. Президента, заступника, міністрів – на організаційному засіданні ГП простою більшістю голосів на альтернативній основі. 23. Голова має мати план діяльності у випадку його обрання. Розділ 5.1 Перевибори і позбавлення членства у ГП 24. У випадку несистематичного виконання членами ГП своїх обов’язків і нереагування на зауваження інших членів, щодо покращення своєї роботи. 25. У випадку коли член ГП порушує правила гімназистів і нереагує на зауваження.
|
Lais
2013-06-30 18:45:10Deep thinking - adds a new dioiesnmn to it all....